Ontevreden / klacht
Hoewel wij ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en het contact doorgaans naar ieders tevredenheid verloopt, kan het toch gebeuren dat u ontevreden bent. U kunt hier op verschillende manieren iets mee doen:
- U kunt de onvrede het beste eerst met ons bespreken, hoe moeilijk dat voor u misschien ook is. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen de klacht op te lossen. Bij voorkeur horen wij bij het maken van een afspraak dat u deze onvrede wilt bespreken, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen voor het gesprek.
- U kunt ook uw klacht schriftelijk indienen via het Klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u ook afhalen bij de praktijk of hier direct online invullen. De klacht wordt dan direct via onze eigen klachtenprocedure opgepakt.
- Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij SKGE. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.
Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Heeft u een klacht? Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier. Vul hieronder uw klacht in en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht van ons.
Klachtenformulier