• Uw vragen
    • Openingstijden
    • Afspraak op spreekuur
    • Uitslagen opvragen
    • Urine onderzoeken
    • Reizigersadvies
    • Inschrijven
    • Laboratoriumkosten
    • Veelgestelde vragen
  • Contact
    • Spoedgevallen / EHBO
    • Contact telefoon & balie
    • Contact via internet
    • Buiten kantooruren
  • Over ons
    • Medewerkers
    • Ons zorgaanbod
    • Beveiliging van uw gegevens
    • Beleidsplan & jaarverslag
    • Klachtenformulier
  • Wegblijftarief
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Huisregels
  • Rijbewijskeuring
  • A
  • A
  • A

Ontevreden / klacht

Hoewel wij ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en het contact doorgaans naar ieders tevredenheid verloopt, kan het toch gebeuren dat u ontevreden bent. U kunt hier op verschillende manieren iets mee doen:

  1. U kunt de onvrede het beste eerst met ons bespreken, hoe moeilijk dat voor u misschien ook is. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen de klacht op te lossen. Bij voorkeur horen wij bij het maken van een afspraak dat u deze onvrede wilt bespreken, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen voor het gesprek.

  2. U kunt ook uw klacht schriftelijk indienen via het Klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u ook afhalen bij de praktijk of hier direct online invullen. De klacht wordt dan direct via onze eigen klachtenprocedure opgepakt.

  3. Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij SKGE. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.
    Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Klachtenformulier

Heeft u een klacht? Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier. Vul hieronder uw klacht in en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht van ons.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Uw vragen
    • Openingstijden
    • Afspraak op spreekuur
    • Uitslagen opvragen
    • Urine onderzoeken
    • Reizigersadvies
    • Inschrijven
    • Laboratoriumkosten
    • Veelgestelde vragen
  • Contact
    • Spoedgevallen / EHBO
    • Contact telefoon & balie
    • Contact via internet
    • Buiten kantooruren
  • Over ons
    • Medewerkers
    • Ons zorgaanbod
    • Beveiliging van uw gegevens
    • Beleidsplan & jaarverslag
    • Klachtenformulier
  • Wegblijftarief
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Huisregels
  • Rijbewijskeuring

Certificering

keurmerk_st_npa_nhgpa_rgb

thuisarts.nl-logo

Contactgegevens

Dokter Stokkersstraat 22
7462 AD Rijssen

Telefoonnummer: 0548-512115

Spoed:                     toets 1
Receptenlijn:          toets 2
Intercollegiaal:       toets 3
Terugbelverzoek:   toets 4
(tussen 8.00-10.00 uur)

 

Email:
info@huisartsengroepspraktijk.nl

 

Buiten kantooruren is de Centrale Huisartsenpost Almelo (CHPA) bereikbaar op telefoonnummer:
088-5880588

Openingstijden balie

De balie is geopend van:

08.00 – 12.00 uur;
13.00 – 17.00 uur.

Onze receptioniste staat u graag te woord.

Nieuws

  • Gezond leven bij diabetes type 2
  • 3 tips voor sterke botten
  • Wil je stoppen met roken of vapen?
  • Kan ik een coronaprik krijgen?
  • Wat is genoeg drinken?
© 2025 Huisartsengroepspraktijk Rijssen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Rijbewijskeuringen
  • Beheer