Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Patiëntenervaringen

Minimaal elke 3 jaar laten wij een deel van onze patiënten een vragenlijst invullen. Naar aanleiding van de patëntenenquête van november 2016 komen de volgende aandachtspunten naar voren:

Telefonische bereikbaarheid

Door de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale is het mogelijk de hele dag telefonisch bereikbaar te zijn en door inzet van een extra doktersassistente is de wachttijd aan de telefoon korter en voldoen wij nu aan de landelijk gestelde norm met betrekking tot de telefonische bereikbaarheid.

Tevens bieden wij u op onze website de mogelijkheid aan om digitaal een afspraak op het spreekuur bij de huisarts te maken of een internet-consult aan te vragen.

Wij meten met regelmaat onze bereikbaarheid. Daaruit blijkt dat we 100% van de oproepen op de spoedlijn binnen 30 seconden beantwoorden en 90% van de oproepen op de gewone praktijklijn binnen 5 minuten beantwoorden. De gemiddelde wachttijd voor de gewone praktijklijn is 2minuten.

Openingstijden balie

De sluiting van de balie tussen de middag hebben wij teruggebracht naar 30 min. De deur van de praktijk is nu van 08.00uur tot 12.15u & van 12.45u tot 17.00u geopend en uiteraard openen wij de deur bij een spoedgeval: daarvoor is de spoedlijn de gehele dag van 08.00u tot 17.00u bereikbaar.

Wachttijden in de praktijk

Bij het maken van een afspraak vragen onze assistentes nu naar de reden van komst. De assistentes zijn getraind om in te schatten of de patiënt een enkele- of dubbele afspraak nodig heeft en proberen zodoende de wachttijden te beperken. Echter, door een spoedgeval kan een langere wachttijd optreden: dit is uiteraard onvoorzien.

Inrichting en service in het praktijkgebouw

Om te zorgen dat de wachtruimtes in onze praktijk meer mogelijkheden bieden voor een prettig verblijf van onze patiënten hebben we zorggedragen voor digitale informatieschermen, draadloze Wifi en maken we plannen om de inrichting van het gebouw aan te passen en op te frissen.