Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Patiënten-enquête: uitkomsten en verbeteracties

In het najaar van 2013 hebben wij een deel van onze patiënten een vragenlijst laten invullen. Naar aanleiding van deze enquête kwamen de volgende aandachtspunten naar voren:

Telefonische bereikbaarheid

Door de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale is het mogelijk de hele dag telefonisch bereikbaar te zijn en door inzet van een extra doktersassistente is de wachttijd aan de telefoon korter en voldoen wij nu aan de landelijk gestelde norm met betrekking tot de telefonische bereikbaarheid.

Tevens bieden wij u op onze website een extra module aan, waarbij u de mogelijkheid krijgt om digitaal een afspraak op het spreekuur bij de huisarts te maken:

Wij hebben er vertrouwen in dat deze maatregelen zorgen dat onze bereikbaarheid verbetert en gewaarborgd blijft.

Openingstijden balie

De sluiting van de balie tuusen de middag hebben wij teruggebracht naar 30 min (dit was voorheen 60 min.). De deur van de praktijk is nu van 08.00uur tot 12.15uur & van 12.45uur tot 17.00uur geopend en uiteraard openen wij de deur bij een spoedgeval: daarvoor is de spoedlijn de gehele dag van 08.00uur tot 17.00uur bereikbaar.

Wachttijden in de praktijk

Bij het maken van een afspraak vragen onze assistentes nu naar de reden van komst. De assistentes zijn getraind om in te schatten of de patiënt een enkele- of dubbele afspraak nodig heeft en proberen zodoende de wachttijden te beperken. Echter, door een spoedgeval kan een langere wachttijd optreden: dit is uiteraard onvoorzien.